יהודה גליק: ראשי השב"כ לשעבר אמרו לי להביא יהודים להר הבית

ארי וידר 1 Comment on יהודה גליק: ראשי השב"כ לשעבר אמרו לי להביא יהודים להר הבית
17:10
30.04.24
קובי פינקלר ומוטי הלפרין No Comments on הפיקו לקחים: האוגדות שיצאו מעזה נערכים לפעילות ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יהודה גליק, פעיל הימין המזוהה יותר מכל אחד אחר עם העולים היהודים להר הבית התראיין לפני זמן קצר לקבוצת "מרכז התקשורת" בניהולה של יעל מזרחי והתייחס לגל הטרור שפוקד את ישראל, כשההערכות הן שגל הטרור נפתח בעקבות עליית יהודים מאסיבית להר הבית.

גליק ענה בתשובה לשאלה אם ידיו לא שפכו את הדם הזה ואמר: "ידיי לא שפכו את הדם הזה. יתרה מזאת עשיתי כל אשר לאל ידי למנוע אותה והרשויות היו אטומות מלהקשיב. יתירה מזאת הגל הזה כנראה מנע מאתנו שפך דם רב יותר בעתיד. הר הבית הוא מרכז טרור שנאה והסתה ואם אנחנו לא נהיה שם יהיה לנו עזה בלב ירושלים" לדבריו של יהודה גליק "כה אמרו לי מפורשות שלושה ראשי שבכ לשעבר."

לדבריו "ראשי השב"כ לשעבר התחננו שנביא עוד יהודים להר הבית".

גליק הסכים להזכיר רק את אבי דיכטר ואמר כי "הוא היחיד שביקשתי ממנו רשות לצטט אותו. אני משתדל לא לצטט אנשים בלי רשותם".

מה שדיכטר אמר "למה אתם לא מביאים עוד יהודים להר הבית? בזכותכם אנחנו נאלצים להיכנס לשם. בלעדיכם לא היינו שם".

בתשובה לשאלה "באם נתניהו או הרשות הפלסטינית או לא משנה הגורם יחתום לך שגל הטרור יפסק בתנאי שיפסקו להעלות להר הבית תסכים לבוא איתו להסדר כזה?" ענה יהודה גליק "התשובה היא חד משמעית לא.

א. זו שאל היפותטית כי פעם הבאה הם יגידו שהאלימות היא בגלל ההתנחלויות ואחר כך זה יהיה בגלל שסגרנו את האוריינט האוס וכי בנינו את הר חומה תמיד יהיה תירוץ ב. אני לא מאמין לאף מילה שלהם. הם הוכיחו במשך שנים שרצונם במלחמה וטרור ולא שום דבר אחר ג. אם הם יגידו שאם יעקרו לכל יהודי עין גל הטרור ייפסק אתה תסכים?".



1 תגובות

מיין תגובות